diumenge, 5 de gener del 2014

Coll mostassa

BON ANY A TOTHOM!

Primera entrada del 2014, i per moltes més! Precisament aquest és un dels meus propòsits... mantindre molt més actualitzat el blog! :P
No pot ser que tingui el meu Instagram ple de fotos del procés dels meus projectes i que, al final, no ensenyi l'objecte acabat.

Aquest és un coll que vaig fer a la Sra. Canilla per Nadal. Feia molt de temps que tenia vista aquesta llana però em vaig prohibir a mi mateixa comprar-la fins no saber exactament el que faria amb ella. Volia  que no tingués molta parafernàlia per tal de que es pogués lluir la llana. I ho vaig trobar!

És un coll per fer dos tombs (120 cm). La meitatsón trenes i l'altre a punto bobo. Per més informació d'agulles, llana i patró aquí! 









6 comentaris:

  1. M'encanta el resultat, l'he vist per l'instagram i m'he enamorat de la llana! A mi també em passa el mateix amb el blog, compaginar el dia a dia amb escriure de manera continuada a vegades no és fàcil, però quan és fa és molt gratificant! Endavant amb els nous proposits d'aquest any!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!
      Costa fer els posts però quan veus les visites i els comentaria t'anima a fer-ne més!

      T'animo a tu també!
      Merci merci! :)

      Elimina
  2. Quina bona idea un coll de dos voltes cadascuna amb un tipus de punt diferent! El mostassa, tot un encert aquesta temporada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Volia algo que no fos tot igual (per que al final m’avorreixo!) ... sense gaires floritures per que es pogués veure la llana bé! I vaig trobar aquest patró. M'agrada el resultat i la llana m'encanta!

      i si! mostassa per tot arreu!

      Merci guapi!

      Elimina
  3. Uaaaauuu! M'encanta el color, la llana, el patró...TOT! I si a sobre és un regal per a la mama, encara m'agrada més. Quina preciositat! Crec que em copiaré!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies nena!!!
      No vegis que contenta que va la mama amb el coll! diu "que està molt bé per que és d'aquells que no van grans.... que tapa sense que quedi cap lloc lliure!" :P

      vull veure el teu quan el tinguis e!!

      Elimina