dimecres, 19 de setembre del 2012

Papallones a punt de creu

Els meus inicis en el món del handmade, va ser als 7 anys, quan vaig fer el meu primer quadre brodat. Després va venir el punt mig, el punt de creu, ganxet, punt...
Aquestes vacances, he recuperat un quadre de punt de creu que vaig començar l'any passat.

Això d'acabar les coses d'un any per l’altre és un dels meus problemes. Començo nous projectes i no els acabo mai.... M'he proposat d'acabar-los i aquest és un d'ells!!

Vaig veure aquest quadre en una revista i em va agradar el dibuix i els colors. Per casa tenia alguns fils i la roba i, sense dubtar-ho, vaig començar a brodar. Com ja he dit, d'això fa més d'un any!
Aquest estiu el vaig recuperar, durant les vacances, i l'he acabat.

He utilitzat 27 colors diferents.



























Hi han dues papallones: una petita...

























i una altra més gran!

























Les dues unides amb una senefa molt bonica!


Només falta posar el marc i penjar-lo.
Prometo que ho faré! :)

3 comentaris: