dilluns, 18 de juny del 2012

Sra. Canilla: Bossa de labor

Jo crec que avui obriré una secció al meu blog: Sra. Canilla.
He decidit batejar així a la meva mare.  :)

Si de petita no hagués vist per casa tants fils, agulles, llanes... segurament avui no tindria aquesta afició!
Ella es decanta més pel punt de creu, i desde fa poc, també fa unes nines precioses! Tot i així, m'ajuda amb el punt, el ganxet, a cosir... i el que sigui! A veure si aquestes vacances m'ensenya a brodar...

El primer projecte seu que comparteixo, és una bossa de labor que fa poc em va fer. La roba la vam comprar juntes a la fira de patchwork de Sitges. A sobre de la roba ha afegit puntilla, botons i quasi tot l'acolxat està fet a mà!













Des d'aquí fem una crida: Volem un blog de la Sra. Canilla!
Mentrestant, aniré fent fotos de les seves cosetes per ensenyar-vos-les

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada